zondag 24 oktober 2010

#Ding 6 Flickr



Zo, dat staat erop!
Het was toch weer een heel gedoe, was gisteren begonnen (zaterdag) en kon het niet voor elkaar krijgen.
Ik denk dat ,voor mij, zaterdag niet de dag voor 23 dingen is.
Enfin, rondgesnuffeld op Flickr, prachtige fotot's bekeken.
Zelf wat foto's gedownload en gezien hoe makkelijk dat is.
Daarna wilde ik een foto op mijn blogje zetten, maar vergeet het maar, ik was totaal verkeerd bezig.
Nu met behulp van mijn echtgenoot (bedankt Gerard) en zijn logisch nadenken is het gelukt!!
Joepie.
De foto is in september in de Champagnestreek (Frankrijk ) gemaakt.
De druivenpluk was net begonnnen en we hebben onze ogen uitgekeken. Wat een activiteiten. Bussen vol plukkers, zelfs touringcars vol plukkers.
Trouwens ook heerlijke champagne gedronken.




1 opmerking:

  1. Ik ben eerst ook tijden bezig geweest om maar 1 armzalig fotootje te plaatsen op het blog, maar als het dan toch lukt ben je helemaal heppie, nietwaar?! Goed gedaan en leuk om te lezen wat een bedrijvigheid daar in Frankrijk heerst tijdens de plukkerij,

    BeantwoordenVerwijderen