"Bloggen leeft nog, maar de gloriejaren zijn voorbij. De sociale media zijn veel hipper."
Bloggen is niet meer hip. Hoorde je er enkele jaren geleden niet bij als je geen blog had, nu is die functie overgenomen door sociale media als Twitter en Facebook.
De stichting Dutch Bloggies vond het daarom de hoogste tijd om na tien jaar te stoppen met de Nederlandse
"blog- Oscars".
Wat een verdriet, dacht ik dat we hip en trendy waren, ging ik voor de Oscar, nou vergeet het dus maar.
Neemt niet weg dat ik 23 dingen steeds leuker vind en gewoon lekker doorga.