zaterdag 30 oktober 2010

zwart schaap (slide show)

Nog een keer een poging!!
Ik wil een diavoorstelling met zwarte schapen.
Als het lu kt,; Diny bedankt.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb heel wat zwarte schapen langs zien komen!Als er 1 schaap over de dam is....
    Goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je gelukt!! De slideshow werkt. Het lukt niet iedereen om die slideshow goed op hun weblog te krijgen. Mij ook niet. Maar ik blijf stug proberen. Succes met je volgende ding.

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De aanhouder wint. Het ziet er erg leuk uit. Wat een zwarte schapen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk blog Margriet en leuke slideshow die ook nog werkt

    BeantwoordenVerwijderen