Ik heb heel wat zwarte schapen langs zien komen!Als er 1 schaap over de dam is....Goed gedaan.
Het is je gelukt!! De slideshow werkt. Het lukt niet iedereen om die slideshow goed op hun weblog te krijgen. Mij ook niet. Maar ik blijf stug proberen. Succes met je volgende ding.Astrid
De aanhouder wint. Het ziet er erg leuk uit. Wat een zwarte schapen!!
Leuk blog Margriet en leuke slideshow die ook nog werkt
Ik heb heel wat zwarte schapen langs zien komen!Als er 1 schaap over de dam is....
BeantwoordenVerwijderenGoed gedaan.
Het is je gelukt!! De slideshow werkt. Het lukt niet iedereen om die slideshow goed op hun weblog te krijgen. Mij ook niet. Maar ik blijf stug proberen. Succes met je volgende ding.
BeantwoordenVerwijderenAstrid
De aanhouder wint. Het ziet er erg leuk uit. Wat een zwarte schapen!!
BeantwoordenVerwijderenLeuk blog Margriet en leuke slideshow die ook nog werkt
BeantwoordenVerwijderen