Ik probeerde op Facebook te komen, maar kreeg de melding "ongebruikelijke aanmeldactiviteiten".
Steeds opnieuw geprobeerd, maar niks hoor.
Tsja?
Op Facebook wil ik wel even rondsnuffelen, omdat mijn zoon dat gebruikt.
Hij gebruikte vroeger Hyves (nog wel een beetje) maar Facebook is internationaal en aangezien we in Belgie hebben gewoond, heeft hij heel wat oude vriendjes opgeduikeld. Leuk , vindt hij.
Ik heb me ooit voor "Schoolbank" aangemeld, helemaal enthousiast......mailen met oud klasgenoten, zelfs een afspraak gemaakt met een vriendin, maar nu kijk ik alleen nog maar af en toe wie er bij gekomen zijn.
Uiteindelijk is ieder zijn kant opgegaan en deel je alleen de herinnering.
Sociabel voor 50 plussers trekt mij niet.
Hoewel ik dik in de 50+++ zit, heb ik er geen klik mee.
Linkedin is volgens mij wel oke! Netwerken is niet verkeerd.
Mijn zoon (ja hij weer!!) heeft hier ook een account en kreeg contact met de oud-secretaresse van mijn man.
Nu is via haar, een vriend van mijn zoon bij haar bedrijf aan het solliciteren.
Grappig.
Voor de bibiliotheek is Facebook misschien een optie. Vrienden van de bibliotheek Noord-Veluwe?
En dan...? Zo zit ik er eigenlijk met alle "sociale netwerken" in.

Laat alle vrienden maar gewoon bij mij langs komen !!
Nou Margriet zo zie je maar weer waar Linkdin niet goed voor is. Je hebt er leuke plaatjes bij gezocht. Nog even volhouden en je bent ook bij de 23. Ik wens je nog prettige feestdagen.
BeantwoordenVerwijderenDat is wel heel toevallig. 2 zonen van mij hebben op Facebook ook met hun vroegere klasgenootjes uit Belgiƫ weer contact gemaakt. Kijk dat is nu weer het leuke van sociale netwerksites.
BeantwoordenVerwijderenFijne kerstdagen.