Aan de slag met ding 1, 2 en 3.
Nog 20 dingen te gaan! Alles is nog een beetje hectisch, maar we komen er wel uit.
Juf, juf, help me.!!
In iedergeval staat dit nu op mijn eigen blog (hoop ik).
Nu de boel verlevendigen.
Margriet
Wat een leuke blognaam en bijbehorend plaatje. Ook bij jouw profiel zie je er mooi uit. Had je deze hoofdversiering op toen je oma bent geworden? Het staat je goed.
Hoi Margriet,
BeantwoordenVerwijderenIk heb jouw reactienog niet. Jij de mijne wel?
Leonoor
Sorry, dat ik de h voor een l aanzag.
BeantwoordenVerwijderenHarmien
Al een prachtig plaatje. Succes met je blog.
BeantwoordenVerwijderenHier is je juffie. Zo te zien is je dit al gelukt.
BeantwoordenVerwijderenLeuk om jou te coachen. je weet dat ik streng ben?!?
Och och och arm schaap! Is Marieke jouw herder? Dan wens ik je veel sterkte, heel veel succes, maar vooral gewoon plezier!
BeantwoordenVerwijderenWat een gezellig Blog, Margriet!
BeantwoordenVerwijderenAls er één schaap(dingetje) over de dam is, volgt de rest vanzelf ....
Veel plezier en succes ermee !
ik ben een mak schaap, ik volg je !
BeantwoordenVerwijderenEn nog een schaap dat je volgt...
BeantwoordenVerwijderenTot maandag!
Wat een leuke blognaam en bijbehorend plaatje. Ook bij jouw profiel zie je er mooi uit. Had je deze hoofdversiering op toen je oma bent geworden? Het staat je goed.
BeantwoordenVerwijderen