donderdag 14 oktober 2010

sheepinthebiep

Aan de slag met ding 1, 2 en 3.
Nog 20 dingen te gaan! Alles is nog een beetje hectisch, maar we komen er wel uit.
Juf, juf, help me.!!
In iedergeval staat dit nu op mijn eigen blog (hoop ik).
Nu de boel verlevendigen.
Margriet

9 opmerkingen:

  1. Hoi Margriet,

    Ik heb jouw reactienog niet. Jij de mijne wel?

    Leonoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, dat ik de h voor een l aanzag.
    Harmien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al een prachtig plaatje. Succes met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is je juffie. Zo te zien is je dit al gelukt.
    Leuk om jou te coachen. je weet dat ik streng ben?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och och och arm schaap! Is Marieke jouw herder? Dan wens ik je veel sterkte, heel veel succes, maar vooral gewoon plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig Blog, Margriet!
    Als er één schaap(dingetje) over de dam is, volgt de rest vanzelf ....
    Veel plezier en succes ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben een mak schaap, ik volg je !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nog een schaap dat je volgt...
    Tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke blognaam en bijbehorend plaatje. Ook bij jouw profiel zie je er mooi uit. Had je deze hoofdversiering op toen je oma bent geworden? Het staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen