Mijn schoonzoon heeft toevallig het nieuwste van het nieuwste (volgens hem). Een IPhone 4.
Van de week uitgekomen in Nederland.
Ik heb kennis gemaakt met alle apps. en het was inderdaad speeltijd. Ik wil er ook een!!
Van alles staat er op, een kleine selectie:
-I tunes: de winkel van Apple waar je online muziek kunt kopen.
-Op sportgebied een Nike app.: neem je IPhone mee als je gaat rennen. Het apparaat slaat de route op , je tijden, je aantal verbruikte calorieën, je hartslag, er is muziek ter begeleiding van je workout. etc.
-vlieginfo
-NSinfo
-GPS
-apps. met de dichtstbijzijnde mcDonalds
- Appie (van Albert Heijn) geeft recepten en laat in jouw winkel zien in welke vakken de ingrediënten staan.
- Buienradar
- Funda
- Ga met je IPhone langs nieuwe gebouwen en je ziet welke oude gebouwen er vroeger hebben gestaan.
- AEX en alle andere aandelenbeurzen.
Omdat we een klein Sinterklaasfeestje bij ons thuis hadden, kwam vervolgens mijn zoon met zijn mobiele telefoon met apps.
Veel spelletjes, maar ook een app. waarbij je je mobiel omhoog houd en de sterrenhemel met alle namen ziet. Heel gaaf.
De wondere wereld van Mobiel Internet.
Ja, leuk hé wat er tegenwoordig toch allemaal mogelijk is. Jij bent nu in ieder geval aardig op de hoogte.
BeantwoordenVerwijderenAls ik zo jouw blog lees wil ik ook zo'n
BeantwoordenVerwijderenIPhone 4.
Inderdaad een leuk speeltje, wat een mogelijkheden. Verjaardagscadeautje misschien?
Wat een leuk stripje heb je erbij gezocht.
Astrid
Ik kijk even niet en hup je bent al bij ding 17!
BeantwoordenVerwijderenIk kan me helemaal voorstellen dat je hebberig wordt als je de mogelijkheden bekijkt van die I phone. Ik wil er ook 1! Misschien kunnen we quantumkorting krijgen.
Jij gaat ook snel nu! Over de iphone, misschien iets voor de kerstman?
BeantwoordenVerwijderenTot vanavond wist ik nog niet wie er bij deze originele blognaam hoorde en nu dus wel.
BeantwoordenVerwijderenJe bent al een heel eind!
Succes verder.