In eerste instantie kon ik met geen mogelijkheid inloggen. Alle namen die ik bedacht bestonden al (incl. sheep in the biep!!??) .Maar het stukje van Sylvia Witteman in Volkskrant magazine van afgelopen zaterdag gaf mij weer moed. Ik ben niet de enige sukkel op dit gebied.
Enfin, vanochtend is het gelukt en sta ik nu met een rits boeken in Library Thing.
Ik zit al sinds jaren op een boekenclub (genaamd "de 4 jaargetijden") Wij komen eens in de 3 maanden bij elkaar ( niet meer, vanwege druk, druk, druk) om een door iemand uitgekozen boek te lezen. Dit is soms heel verrassend en soms heel vervelend, maar altijd heel gezellig.
Het uitgekozen boek wordt besproken en er wordt een cijfer gegeven.
Deze boeken heb ik op Library Thing gezet.
Mijn medeclub -lezertjes zal ik op deze site attent maken. Leuk om ook zo het lezen te delen.
Het geeft ook mogelijkheden om nieuwe titels te bedenken die we weer moeten lezen, helemaal geweldig.
Ik doe nu pogingen om mijn hele L.T. op mijn blog te zetten, maar de hele boel is alleen maar aan het bewerken, maar verder zie ik niets. Enfin zal ook wel weer goed komen.
Hoi Margriet,
BeantwoordenVerwijderenLeuk hoor! Je boekenkastje zit er prachtig in!
Weer een ding verder.Nog veel sneeuw gehad gisteren?
Blijft leuk om te zien hoe je speelt met je naam ! Boek van Schaap wil ook een mensje ziet er echt schattig uit !
BeantwoordenVerwijderenHoi schone jonkvrouw
BeantwoordenVerwijderenIk heb de plaatjes in Google afbeeldingen gevonden (trefwoorden:instant messaging bibliotheek).
Hoe durf jij jezelf een sukkel te noemen ik vind het meer onwetendheid,vergeet niet dat we in een leerproces zitten want hoe vaak moet ik mijzelf dan wel niet sukkel noemen maar we flikken het toch maar weer en dat in onze na-dagen en met nog maar "4 dingen" te gaan. Succes met de laatste lootjes en hierbij wens ik je een hele fijne Kerst en een bijzonder goed Nieuwjaar als ik je voor die tijd niet meer zie.
liefs Drienie
PS Fijne dag gehad donderdag bij je moeder?
Heeft ze de vaart er al weer in?
Leuk gedaan Margriet. En al zoveel boeken in je kast geplaatst. Weer wat nieuws over jou te weten gekomen. Je zit in een boekenclubje. Zal vast heel gezellig zijn en je leest natuurlijk andere boeken dan die jezelf misschien gekozen zou hebben en dat is natuurlijk altijd weer verrassend.
BeantwoordenVerwijderen