dinsdag 28 december 2010

ding #20

http://listen.grooveshark.com/s/Lost/1CB5y


Wat is muziek toch leuk!
Het vervelende is alleen, dat ik hier nu al uren mee bezig ben!.
"O ja, dat is ook een mooi nummer, even luisteren...!" en weer zijn we een paar minuten verder.
Eerst ben ik naar last.fm. gegaan en daar wat rondgeneusd.
Alle filmpjes bekeken, (Nico Dijkshoorn kan het weer prachtig vertellen).
Vervolgens naar "grooveshark"en daar mijn favorieten opgezet.
Nou ja, favorieten, het zijn er zoveel, dit is maar een heel kleine selectie.

Muziek,  je kan er niet jong genoeg meebeginnen. Mijn kleindochter is net een jaar en zit ook al op muziek. (luisteren, bewegen, spelen) Het maakt een mens blij.

                                         

Dan ook de site zoeken.bibliotheek.be bekeken.
Wat zijn die Belgen toch slim , he?
Prachtig voorbeeld, hoe het bij ons ook kan worden!!

Goed, ik heb nu voortaan mijn achtergrondmuziek bij de hand.

                                                         

6 opmerkingen:

  1. Ik heb geprobeerd om jouw lijstje bij Grooveshark te vinden, maar dat lukte niet. Heb je via het 23 dingen-account liedjes toegevoegd? Wel kreeg ik "Lost" van Anouk via jouw link van je blog. Zit er nu naar te luisteren. Prachtig nummer trouwens.
    Wat leuk dat je kleindochter ook al op muziek zit. Je kunt niet jong genoeg beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb via 23 dingen mijn liedjes toegevoegd.
    Zal er morgen verder naar kijken.
    Wel een toepasselijk liedje dus "Lost"!!!
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik even het land uit, ben je al bij ding 20 beland onder het genot van een muziekje. Ik ben trots op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook wel benieuwd naar jouw muzieksmaak !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lost is een prachtig nummer! Wat betreft de Belgen: inderdaad erg slim, ik lees net het volgende bericht op Nu.nl: Een 25-jarige Belgische automobilist heeft zich woensdagochtend in Eindhoven door zijn navigatiesysteem een fietsenstalling in laten sturen.Een fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mocht iemand dit nog lezen: de oplossing!!!
    Klik bovenstaand adres aan.
    Je komt dan op een site van Grooveshark.
    Links staat een kolommetje met o.a. favorieten.
    Aanklikken en voila: wat nrs. die ik leuk vind.
    Luister nu naar de Stones.

    BeantwoordenVerwijderen