donderdag 2 december 2010

You tube ding 16#

Youtube is mij al heel lang bekend. 
Meestal zoek ik filmpjes van concerten waar ik naar toe ben geweest of van artiesten waar ik binnenkort naar toe ga. Het is vermakelijk om te zien hoe snel een filmpje al op Youtube staat.
In maart was ik naar Ahoy, naar een concert van Anouk, en toen ik 's avonds thuis kwam stonden er al filmpjes op van het concert.
Een ontroerend moment was het filmpje ,wat mijn broer me stuurde, van een voetbalwedstrijd waar mijn vader (overleden in 1991) nog opstond.
Hier is een filmpje van een bibliothecaresse met goede voornemens. Het is tenslotte bijna nieuwjaar.
Vandaar mijn keuze. Verder slaat het nergens op.
      
http://www.youtube.com/watch?v=ZblrRs3fkSU

Zoek bij bibliotheek en je vind heeeeeeeel veel.
23 dingen , etc.etc.
Youtube is helemaal mijn ding.

2 opmerkingen:

  1. Het filmpje geeft juist aan waar wij met z'n allen mee bezig zijn, waar we wat van leren en aan elkaar kunnen doorgeven. Pas aan het eind moet je de dingen eruit halen waar we met de bieb iets mee kunnen doen. YouTube is inderdaad ontzettend leuk.
    Was ook 1 van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het internet kan dan een mooie bewaarplaats en ontdekkingsplaats zijn. Vooral wat je vertelde over het filmpje van je vader. Mooi dat je dit wanneer je wilt zo weer terug kunt kijken

    BeantwoordenVerwijderen