Heb je de nieuwe Facebook & Twitter knoppen onderaan deze intro al gezien? Het Amsterdams Uitburo blijft niet achter en is natuurlijk ook heel actief op het gebied van 'social media'. Volg ons op Facebook en Twitter en blijf zo nog beter op de hoogte van het culturele aanbod van Amsterdam!
Deze week o.a. in de Uitmail: winacties voor Amsterdam Sinfonietta en het Van Gogh Museum en een kortingsactie voor Theo Nijland in De Kleine Komedie!
Kijk ook op: www.amsterdamsuitburo.nl
Dit berichtje ontving ik van de week, (ik ben geabonneerd op de nieuwsbrief van het Amsterdams uitburo) en meteen dacht ik, grrrrr..... kijk zo is twitter dus WEL interessant.
En of je er nu meer oplet of zo, ik hoorde ook van een makelaar in het zuiden des lands die zijn nieuwe aanbod van huizen op twitter zet. Ook handig.
Ga ik dan toch nog om?
(Misschien wordt het vervolgd)
Misschien ben ik wel te vroeg afgehaakt met Twitter ?
BeantwoordenVerwijderen