zaterdag 1 januari 2011

Gelukkig Nieuwjaar!!

                                  

                       Voor alle lieve mensen: een gelukkig en gezond 2011!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Margriet,
    Dan je ! ( Ik schaar mezelf dan ook maar onder de lieve mensen ... )

    Jij ook de allerbeste wensen voor 2011 !

    En nog 2 maar dingen te gaan zie ik ! Als je de bocht om gaat zie je de eindstreep al.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook de beste wensen.
    Ik hoorde van Marieke dat je ziek bent,dus helemaal gezond ga je het nieuwe jaar niet in. Ik hoop dat het meevalt. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad , knap balen, alle beste wensen voor een gezond 2011 hebben bij mij niet geholpen. Ik ben gevloerd door de buikgriep.
    Maar niet getreurd gaat ook wel weer over.
    Mijn hele familie heeft er al mee te maken gehad.
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen