Eerst maar weer eens het filmpje bekeken van die leuke Leelefever.
Hij legt het duidelijk en humoristisch uit. Je denkt meteen :wat handig !, maar dan...!
Ik krijg het gevoel dat je niets meer in eigen hand kunt houden en alles met iedereen moet delen.
Mijn favorieten onder mijn knop op de computer staan daar lekker favoriet te wezen.
Het zijn er niet zoveel dus overzichterlijk genoeg.
Ik weet wel het gaat om het werk en de voordelen daar, oke, maar dan nog vind ik het niet erg overzichtelijk.
Waar ik wel achter kwam is dat volgens mij heel Nederland aan het "23 dingen " is.
Dus waarschijnlijk zitten er vanavond nog meer mensen met rode wangetjes achter de computer.
Dat is dan weer een grappig idee.
Morgen maar weer eens verder proberen.
Je gaat al lekker bij ding 10. Je schrijft leuk over al die anderen die met "23dingen" bezig zijn.
BeantwoordenVerwijderenOver één ding ben ik het wel eens: Delicious oogt heel rommelig. Maar als je daaraan voorbij gaat en uiteindelijk al jouw favorieten hebt toegevoegd met trefwoorden, dan is het wel heel handig zoeken. En het grote voordeel: je kunt ze overal oproepen, dat kun je niet zeggen van de favorieten in jouw eigen computer.
BeantwoordenVerwijderen