Twitteren!!
In eerste instantie dacht ik bij 23 nieuwe dingen leren, in ieder geval aan twitter en dat leek me ook wel leuk om eens uit te proberen. Maar nu puntje bij paaltje komt oftewel Margriet bij ding 12- twitter, en ik mij er in heb verdiept denk ik oke, niet mijn ding!
Pff wat een zin. En wat een onzin.
Ik krijg nu natuurlijk allerlei reacties van collega's die dat niet zo ervaren, maar voor mij geen getwitter.
Ben bij TwitterSearch gaan kijken en heb (natuurlijk) Prem in getikt.
Het twittergebeuren staat er vol van. Meningen alom. Tsja.
Wat had ik vandaag moeten twitteren?
"Naar het dorp gefietst, foto's opgehaald."
Of:" Ga in de tuin werken. lekker weer."
Ik neem aan dat dit voor niemand interessant is.
Misschien dat het in de bibliotheekwereld leuk kan zijn voor de website, maar verder?
Zonde van mijn tijd, ik ga eten!!
NouW, Ik had ook een pWobleem met TWitter ...
BeantwoordenVerwijderenEen paaW dagen getWitteWd, maaW ook ik zag eW ook geen bWood in. Wel vogelvoeW gisteW gekocht vooW de vogeltjes buiten. Die TWitteWden eW lustig op los ...
Je weet in ieder geval wat twitteren inhoudt.
BeantwoordenVerwijderenMeer plezier bij het volgende ding dan maar.