Dit is heel flauw , om dit plaatje te kopieeren van tips en trucs, maar ik vind dit zo leuk!
Het is n.l. ook een beetje zo.
Jaren geleden zat ik wel te chatten op ICQ, een vriendin van mij woonde toen in Amerika, dus dat was handig.
Ik heb ook een hotmailaccount , dus MSNen is voor mij ook niets nieuws.
Maar verder dan een beetje slap lullen (pardon le mot) kwam ik toch niet.
Dus in de loop der tijd ben ik er mee gestopt en pak ik de telefoon als ik wil blablaen.
Idd leuk plaatje ! Er wordt hem ook geen keuze gelaten he ? Hij moet meepraten !
BeantwoordenVerwijderenJe bent je tijd vooruit geweest met dat chatten, goed hoor. Ik sluit me aan bij je: de telefoon werkt ook heel goed!
BeantwoordenVerwijderen