Mijn eerste denkmoment:
Hoewel ik nog MAAR 3 grote dingen heb gedaan!!
Ik vind het persoonlijk al heel wat, en ik vind het ook leuk.
Hoewel het inderdaad niet zonder slag of stoot is gegaan, zijn (tot nu toe) mijn weerstanden overwonnen.
(Jannie schreef al als reactie dat ik zoveel enthousiaster klonk dan in het begin).
Toch is dat al heel wat voor iemand die bij het woord "MUIS" eerst denkt aan dat kleine grijze knagende beestje.
Ook zat ik een beetje vastgeroest aan die Idea killers, die genoemd worden bij Tips en Trucs.
Tenslotte denk je eerst even na over wat je op papier wilt zetten en bij de vraag hoe gebruik ik deze cursus voor mijn bibliotheekwerk kwam ik ook aan met : "werkt ergens anders wel, maar hier niet.
mensen kunnen al niet met de selfservice omgaan dus wat RSSfeeds e.a. dingen."
(wat vreselijk dat een mens zo voorspelbaar is, maar goed daar hebben we weer andere cursussen voor).
Helemaal duidelijk is het mij nog niet hoe ik het in mijn werk kan inplannen, maar enthousiast erover vertellen en bij vragen weten waar mensen het over hebben, is nu wel het geval.
Prive komt het foto's bewerken etc. mij goed van pas. Ik zit op een "knutselclubje" (laten mijn medeclubbers het niet horen) waar we vnl. schilderen en boetseren. Onlangs kwam iemand met het idee om wat met fotografie te gaan doen. Dat gaat volgende week beginnen en ik kijk er echt naar uit, mede dankzij wat ik hier geleerd heb.
(wordt zeker vervolgd)
voor al uw vragen
Glazig kijken als iemand het over 'foto's op flickr.com plaatsen'heeft is er bij jou ook niet meer bij.Dat is de meerwaarde van deze cursus, nie-waar?
BeantwoordenVerwijderenJij klinkt inderdaad steeds enthousiaster. Volgens mij is het "blogje" ook bij jou gevallen
BeantwoordenVerwijderenMargriet weet raad! Geweldig. Zouden ze tussen 1938 en 1978 ook een cursus 23Dingen hebben gehad? In elk geval hadden ze toen geen twitter, flickr en delicious. Toen was het leven nog heel gewoon!
BeantwoordenVerwijderenMooi omschreven hoe jij de cursus ervaart!
Je gaat echt lekker! Ziet er leuk uit, vind ik!
BeantwoordenVerwijderenEn wat leuk dat je met je naam zoveel leuks kan doen. Niet iedereen kan dat.