dinsdag 9 november 2010

vervolg Ding#10

Na een nachtje er (niet) over geslapen te hebben, weer aan de gang gegaan met Delicious.
Ik heb een Yahoo account gemaakt en ben verder gaan snuffelen op delicious.
Ik vind het rommelig, door de bomen zie je het bos niet meer.
Volgens mij zouden er standaard afspraken gemaakt moeten worden over de trefwoorden etc.
In mijn gevoel doet iedereen nu maar wat. Ik heb dus niets toegevoegd, zag daarin geen meerwaarde.
Als het wat gestructureerder is dan zie ik inderdaad voordelen voor de frontoffice van de bibliotheek.
Het delen van kennis is altijd goed, nietwaar.
Ik heb ook nog even het Vredespaleis bezocht. Dit is dan wel een mooi voorbeeld van hoe het kan zijn (worden).  
            
                           

9 opmerkingen:

  1. Een hysterisch leuk plaatje.
    HubSpot zie ik onderaan staan, ik ga gelijk googlen, misschien heeft-ie wel RSS-feeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk dat de meeste mensen wel voordelen zien van Delicious in de Frontoffice. De pagina waar wij met z;n allen naar toe worden geleid is juist een pagina van "rommel maar aan". Maar als idd de bieb een mooi strak gestructureerde [agina zou hebben, zie ik de meerwaarde daar ook absoluut van in !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ben goed bezig geweest hoor! Je hebt een hartstikke leuke blog, en de cartoon is helemaal te gek. Ik ga net als Karin ook even googlen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al even gekeken en er staan wel erg leuke cartoons bij. Die van Twitter en van Google-spider zijn wel erg leuk. Hoe kom je op het idee van deze "hubspot"?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je kennis hebt genomen van 'delicious' en dat je het kan plaatsen in het kader van het Web.En niet aan alleen aan het tijdschrift.
    Aan lekker eten denken kan natuurlijk ook, maar dat doen we wel weer tijdens een dinertje samen met het bestuur van de pv. Als de tent ons nog binnen wil laten tenminste.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kwam "hubspot" nu ook tegen bij ding 12. Ergens helemaal aan het eind.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed Blog Margriet! Linkje uitwisselen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Af en toe maak ik een uitstapje naar andere blogs. Was bij jou nog niet geweest. Mooi blog om te lezen. Kom vast nog een keer terug

    BeantwoordenVerwijderen