dinsdag 2 november 2010

Ding #8 - online foto's bewerken

Dit is zo leuk!!
Ik ben naar fotoaanpassen gegaan en met allerlei foto's gespeeld.
Hier het resultaat van een foto van onze hond
Ziggy.
(Geen idee wat er mis is. maar de foto stond er mooi op en nu krijg ik 'm niet meer.
Er wordt aan gewerkt!!)

Daar isie, yes.!

7 opmerkingen:

  1. Hè bah wat jammer nou... word ik helemaal enthousiast door jouw tekst... zie ik de foto niet.

    De dia-show (zwarte schapen) vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lees je berichten van ding 1 t/m 5 nog eens terug en kijk hoe je nu reageert ! Volgens mij word je enthousiast !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even een poging tot reageren, wacht op jullie hond.
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Modebewust wil even op je reageren. Je hebt een mooie achtergrond. Succes met de rest van de opdrachten

    Anke Groep 3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor hij is gelukt! Leuk zo'n maatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij een leuke hond en hij lijkt me
    ook heel lief.
    Leuke foto!!

    BeantwoordenVerwijderen