Dit is zo leuk!!
Ik ben naar fotoaanpassen gegaan en met allerlei foto's gespeeld.
Hier het resultaat van een foto van onze hond
Ziggy.
(Geen idee wat er mis is. maar de foto stond er mooi op en nu krijg ik 'm niet meer.
Er wordt aan gewerkt!!)
Daar isie, yes.!
Hè bah wat jammer nou... word ik helemaal enthousiast door jouw tekst... zie ik de foto niet.
BeantwoordenVerwijderenDe dia-show (zwarte schapen) vind ik geweldig!
Lees je berichten van ding 1 t/m 5 nog eens terug en kijk hoe je nu reageert ! Volgens mij word je enthousiast !
BeantwoordenVerwijderenWhere is doggy?
BeantwoordenVerwijderenEven een poging tot reageren, wacht op jullie hond.
BeantwoordenVerwijderenAnke
Modebewust wil even op je reageren. Je hebt een mooie achtergrond. Succes met de rest van de opdrachten
BeantwoordenVerwijderenAnke Groep 3
Ja hoor hij is gelukt! Leuk zo'n maatje.
BeantwoordenVerwijderenWat heb jij een leuke hond en hij lijkt me
BeantwoordenVerwijderenook heel lief.
Leuke foto!!